Irodai székes (manager) masszázs

Irodai székes (manager) masszázs

Egészségmegőrzés irodai masszázzsal rendszeresen vagy alkalmi jelleggel Szegeden és környékén

Irodai székes (manager) masszázs

Az irodai székes masszázs gyors és hatékony megoldás, hogy munkahelyi környezetben, a dolgozók, rövid idő alatt testileg és szellemileg felfrissüljenek.

Ez a masszázsfajta egy speciálisan kialakított széken, hétköznapi ruházatban történik, kis helyigényű, és mindösszesen 15-20 percet vesz igénybe, így könnyen beilleszthető a napi munkarutinba.

 

Miért jó a munkáltatóknak, ha hozzájárul ahhoz, hogy a munkavállalói rendszeresen irodai masszázsban részesüljenek?

A legtöbb munkáltató felismeri, hogy a dolgozók egészsége, testi és szellemi frissessége kihat a cég teljesítményére és sikereire.

Ahol megfelelő hangsúlyt fektetnek a dolgozók jólétére, egészségmegőrzésére ott a következőket tapasztalják:

csökken a betegállományban töltött munkanapok száma,

– az alkalmazottak örömmel veszik a cég részéről a különleges figyelmet, növekszik a munkahelyi elégedettség

– a masszázst követően a dolgozók szellemileg és testileg is felfrissülve hatékonyabban folytatják a munkájukat.

 

Miért jó a munkavállalóknak?

Ha valaki a munkája során arra kényszerül, hogy naponta 8-10 órát ülve, szinte mozdulatlanul töltsön el, jelentős megterhelést jelent a szervezetének.  Mindez egy idő után mozgás beszűkülést és tartós fájdalmat okozhat elsősorban a nyak, váll és deréktájékon.

A folyamatosan monitor előtt, ülőmunkát végzők, hát- és nyaki fájdalmai mellett, gyakran panaszkodnak fejfájásra, szemfáradságra, alacsonyabb energia szintre és állandó fáradságérzésre. Mindez növelheti a stressz és szorongás szintjét, ami komoly hatással van a mentális állapotra és a munkateljesítményre. Ez a helyzet hosszú távon egészségromláshoz és a teljesítmény romlásához vezethet.

 

Irodai székes masszázs utáni vélemények:

„Ez fantasztikus volt, úgy érzem mintha kicseréltek volna.”

„Megkönnyebbültem… olyan könnyű érzés.”

„Húúúúú, ez most életmentő volt.”

„Nem gondoltam volna, hogy ilyen jót tesz egy rövid masszázs is.”

 

Miért javasolják az irodai masszázs igénybevételét?

Mert, bár viszonylag rövid ideig tart, hatásában mégis egy eredményes egészségmegőrző és stresszoldó szolgáltatás.

 

Hatása:

– a vérkeringés fokozódik,

– javul a szervezet oxigénellátottsága,

– elősegíti a jobb koncentrációt,

– feszültségoldó hatású, csökken a stressz szint,

– javítja az általános közérzetet,

a résztvevők frissebbek és energikusabbak lesznek,

– támogatja a munkahelyi produktivitást és teljesítményt.

 

Hogyan zajlik egy alkalom?

A vendég egy speciális masszázsszéken, ruházatban foglal helyet, majd a mellkasát a szék támlájának támasztja, így a háta szabadon marad.

A masszőr többféle masszázstechnikát ötvözve, olaj és krém nélkül ellazítja a feszülő, merev izmokat (derék, hát, nyak, vállak, karok, kéz, ujjak) így enyhíti az ülőmunka következtében kialakult hát-váll-, és derékfájást. Igény szerint lehet kérni a masszázsolaj vagy a krém használatát.

 

Milyen masszázsidőtartamok közül lehet választani?

Az Ön igényeinek megfelelően választhat 15 és 30 perces masszázsok közül.

 

Hány fő vehet részt egy nap az irodai masszázson?

15 perces masszázs során 17-18 fő; 30 perces masszázsok esetében 8-9 fő

 

Milyen gyakorisággal érdemes a szolgáltatást igénybe venni?

Célszerű heti, kétheti rendszerességgel igénybe venni a szolgáltatást. A masszázs kedvező hatása már egy alkalom után is érezhető, hosszú távon azonban az egyik legjobb egészségvédő és stresszoldó szolgáltatás.

 

Milyen költségei vannak az irodai masszázsnak?

A szolgáltatás Áfa-mentes, a költségek óradíjban kerülnek elszámolásra.

A szolgáltatás minimum 2 órára igényelhető, melynek díja – 20.000,- Ft. (Maximum 6 fő (15 perc/fő))

3 óra 28.500,- Ft (Maximum 9 fő)

4 óra 36.000,- Ft (Maximum 12 fő)

5 óra 42.500,- Ft  (Maximum 15 fő)

6 óra 48.000,- Ft  (Maximum 18 fő)

 

Ki fizetheti az irodai masszázst?

A masszázskezelések költségeit fizetheti a munkáltató, a munkavállaló vagy a munkáltató és munkavállalók megosztozhatnak a költségeken.

 

Van-e kiszállási díj?

Amennyiben az ingyenes parkolás biztosított, Szegeden belül a kiszállás díjmentes.

Egyéb esetben megbeszélés szerint.

 

Hogyan lehet megrendelni a szolgáltatást?

A szolgáltatás megrendeléséhez kérem telefonon vagy írásban, vegye fel velünk a kapcsolatot.

telefon:+36 20 441 2709

levendularelax.hu@gmail.com

Kapcsolat

+36 20 441 2709

levendularelax.hu@gmail.com

6725 Szeged, Szentháromság u. 60.

Nyitvatartás

Bejelentkezés telefonon.

Hétfő – Péntek: 08:00 – 18:00

Szombat: zárva

Vasárnap: zárva